Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

1 ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΕ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ Ο ΑΟΧ

Εν αναμονή των εξελίξεων βρίσκονται στις τάξεις της Χαλκίδας, όσον αφορά το μέλλον της ομάδας, καθώς οι άνθρωποι του σωματείου περιμένουν την απόφαση της ΕΠΟ, αναφορικά με τις αναδιαρθρώσεις των πρωταθλημάτων. Συγκεκριμένα, οι ιθύνοντες των 'νερατζούρι' ευελπιστούν πως ο σύλλογος θα συμμετάσχει στη Football League ΙΙ, με δεδομένο ότι τερμάτισε στην δεύτερη θέση του 7ου ομίλου. Σε περίπτωση που δεν συμβεί κάτι τέτοιο, αυτομάτως ο Βασίλης Ταρνανάς θα αποτελέσει παρελθόν από τον προεδρικό θωκό. Αλλωστε, ας μην ξεχνάμε πως ο 'ισχυρός' άνδρας του ΑΟΧ τα τελευταία δυο χρόνια αποτελεί τον κύριο χρηματοδότη του σωματείου.

Πηγή: Περιφερειακό

Αυτή την απόφαση περιμένουν και οι εξής ομάδες που τερμάτισαν 2οι στους ομίλους:
1ος όμιλος: Άρης Ακροπόταμου
2ος όμιλος: Διγενής Λακκώματος
3ος όμιλος: Νάουσα
4ος όμιλος: ΑΟ Καρδίτσας
5ος όμιλος: ΑΣ Τρίκαλα 2011
6ος όμιλος: ΠΦΟ Πανόπουλου
7ος όμιλος: ΑΟ Χαλκίς
8ος όμιλος: Ελπιδοφόρος
9ος όμιλος: Αιολικός
10ος όμιλος: Ατσαλένιος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Είμαι φίνο Αοχάκι και το λέω με μεράκι,
τον ΑΟΧ μου δεν αφήνω μοναχό,
όπου πέζει θα πηγαίνω και με νίκες θα χορταίνω,
και θα είμαι υπερήφανος γι' αυτό!
Ωωωωωωωω ΑΟΧΑΡΑ μου γλυκιά
ωωωωωωω σ' έχω στην καρδιά
ωωωωωωω ΑΟΧΑΡΑ μου γλυκιά
ωωωωωωω γ.... τα μ......!
Είμαστε εμείς αλάνια του ΑΟΧ τα χουλιγκάνια,
και δεν πέρνουμε χαμπάρι και γι' αυτό,
ΑΟΧΑΡΑ θα φωνάζω κι ότι γίνει δεν σ' αλλάζω
ΑΟΧΑΡΑ μου πολύ σε αγαπώ!!!