Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

0 ΙΚΑΡΟΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ: Δηλώσεις Γκόβενς και Μπόροβνιακ και Highlights

Ολοκληρώθηκαν οι 2 πρώτες μεταγραφές για τον Ίκαρο Χαλκίδας. Ο Ντάριν Γκόβενς και ο Σάσα Μπόροβνιακ, με εμπειρίες από Αμερική, έρχονται στη Χαλκίδα, για να αγωνιστούν στην ομάδα του Ίκαρου. Οι 2 παίχτες φαίνονται ικανοποιημένοι, τόσο για την ομάδα και το Ελληνικό πρωτάθλημα, όσο και για την όμορφη πόλη της Χαλκίδας. Διαβάστε παρακάτω τι δήλωσαν οι 2 νέες μεταγραφές του Ίκαρου Χαλκίδας και δείτε επίσης highlights από τους 2 παίχτες με τις προηγούμενες ομάδες τους.

ΝΤΑΡΙΝ ΓΚΟΒΕΝΣ:
«Η εμπειρία μου στο Ισραήλ την περσινή σεζόν ήταν πολύ θετική, αλλά δεν κρύβω πως είμαι ενθουσιασμένος που θα παίξω σε ένα πρωτάθλημα σαν το Ελληνικό και σε μια ομάδα σαν τον Ίκαρο», ήταν η πρώτη κουβέντα του Γκόβενς από την πόλη Τσέστερ της Πενσιλβάνια, όπου διαμένει το καλοκαίρι. «Έχω ρωτήσει κι έχω μάθει πολλά καλά πράγματα για τη νέα μου ομάδα. Ξέρω ότι είχε μια πολύ καλή σεζόν πέρσι και ότι πλέον θα αγωνίζεται σε μια όμορφη πόλη (σ.σ. Χαλκίδα). Ξέρω επίσης ότι πρόκειται για ένα πολύ δυνατό πρωτάθλημα, στο οποίο όποιος παίζει γίνεται καλύτερος. Αυτός είναι και ο δικός μου στόχος: Να γίνω καλύτερος παίκτης και να βοηθήσω τον Ίκαρο μου να πετύχει τους στόχους του».

ΣΑΣΑ ΜΠΟΡΟΒΝΙΑΚ:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που ο πρώτος μου σταθμός στην Ευρώπη θα είναι η Ελλάδα και ο Ίκαρος», δήλωσε αρχικά ο Μπορόβνιακ για να προσθέσει στη συνέχεια: «Ο αδελφός μου Ντέγιαν μου έχει εξηγήσει πόσο δύσκολο και σκληρό είναι το πρωτάθλημα της Α1 και χαίρομαι πολύ που θα αγωνισθώ σε αυτό. Οι άνθρωποι του Ικάρου με προσέγγισαν με πολύ όμορφο τρόπο και είδα ότι είναι η σωστή ομάδα για να ξεκινήσω την καριέρα μου στην Ευρώπη. Ανυπομονώ να έρθω στη Χαλκίδα και να ξεκινήσω τη δουλειά».

Δείτε Higlight από τις 2 νέες μεταγραφές του Ίκαρου Χαλκίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια: