Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

0 ΠΑΡΕΛΘΟΝ Ο ΤΟΚΠΑΣΙΔΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΟΧ

Ξεκίνησαν οι πρώτες αποχωρήσεις του ΑΟ Χαλκίς, με πρώτη του προπονητή Παναγιώτη Τοκπασίδη, ο οποίος αποχώρησε από την ομάδα της Χαλκίδας για τον Απόλλων Ερέτριας. Ο ίδιος περίμενε μέχρι τελευταία στιγμή τι θα γίνει με την ομάδα και την διοίκηση του ΑΟΧ, αλλά καθώς έβλεπε άλυτο ακόμα τόσο το οικονομικό όσο και το μέλλον της ομάδας, αποχώρησε.
Ο Παναγιώτης Τοκπασίδης μιλώντας στο Eviateam είπε μεταξύ άλλων: «Έκανα μεγάλη υπομονή όλη τη χρονιά. Προσπάθησα πολύ για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της, μέσα από πολλές δυσκολίες. Ευχαριστώ τους ποδοσφαιριστές μου και τους λίγους ανθρώπους της διοίκησης που στήριξαν την ομάδα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον κόσμο του ΑΟΧ που αναγνώρισε την προσπάθειά μου και την αγάπη μου για την ομάδα. Δεν μπορούσα να περιμένω άλλο, έπρεπε και’ γω να κοιτάξω λίγο τον εαυτό μου. Εύχομαι να βρεθεί ο άνθρωπος που θα επενδύσει στη Χαλκίδα και θα τη βγάλει απ’ το αδιέξοδο. Η πραγματική θέση της Χαλκίδας είναι στις επαγγελματικές κατηγορίες. Στους ποδοσφαιριστές μου, εύχομαι υγεία και ότι καλύτερο για την συνέχεια στην ποδοσφαιρική τους σταδιοδρομία», κατέληξε ο Παναγιώτης Τοκπασίδης.
Εμείς να του ευχηθούμε καλή επιτυχία και καλή συνέχεια!

Ακούστε τη συνέντευξη του Παναγιώτη Τοκπασίδη που παραχώρησε χθες στο ράδιο ΕΝΑ, στη ραδιοφωνική εκπομπή "Πάμε Γήπεδο" του Γιώργου Νικολάου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: