Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

0 Ο ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ ΜΕ ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ!

Για ένα απίστευτο σκηνικό στη Θήβα, έγραψε ο δημοσιογράφος Απόστολος Αβερκιάδης, στο προσωπικό του δημοσιογραφικό blog, kontastaspor.blogspot.gr. Ο ίδιος αποκαλύπτει μία φραστική επίθεση που δέχθηκε από έναν άνθρωπο της Θήβας, ο ίδιος που επιτέθηκε και χειροδίκησε στον άλλον δημοσιογράφο, Βασίλη Χατζή. Διαβάστε τι έγραψε και τι αποκάλυψε ο Απόστολος Αβερκιάδης:

Στο παιχνίδι της Κυριακής στο γήπεδο της Θήβας φτάσαμε με τους συνάδελφους (Νικολάου - Γιώτα - Σταθοπουλο) για να καλύψουμε δημοσιογραφικά την αναμέτρηση ΑΟ Θήβας - ΑΟ Χαλκίς και να κάνουμε ήρεμα την δουλειά μας.
Οι συνάδελφοι πήραν την θέση τους στα δημοσιογραφικά και εγώ πήρα την θέση μου στον αγωνιστικό χώρο και περίμενα να έρθουν οι ομάδες και να ξεκινήσω την δουλειά μου.
Κάποια στιγμή και χωρίς να έχει προηγηθεί το παραμικρό με πλησιάζει ο ( κύριος ) της φωτογραφίας και με έντονο ύφος και με ύβρεις - απειλές μου λέει .

(ΚΥΡΙΟΣ) Από που είσαι εσύ ?
ΑΒΕΡΚΙΑΔΗΣ Συγνώμη κύριε ποιος είστε ??
(ΚΥΡΙΟΣ) Ακούς τι σου λέω γα......ω την Χαλκίδα σου μου.....νο .
ΑΒΕΡΚΙΑΔΗΣ Είσαι ωραίος φύγε και κοίτα την δουλειά σου.
(ΚΥΡΙΟΣ) Φύγε τώρα από το γήπεδο δεν έχεις δουλειά εδώ είμαι το αφεντικό εδώ και δεν σε αφήνω να κάτσεις εδώ . Στην Χαλκίδα κάνατε τους μάγκες εδώ δεν περνάνε αυτά ακούς Μα......κα. άντε μη σε Γα......σω.
ΑΒΕΡΚΙΑΔΗΣ Πρώτον οκ λες ότι θα με γα.....εις άλλα μπορείς??? Δεύτερον είμαι δημοσιογραφος με όλα τα χαρτιά μου και δεν μπορείς εσύ τουλάχιστον να με βγάλεις έξω από το γήπεδο .
(ΚΥΡΙΟΣ) Θα γα.........τε εδώ που ήρθατε σήμερα ακούς τι σου λέω ???
ΑΒΕΡΚΙΑΔΗΣ Σε άκουσα περίμενε ένα λεπτό.


Εκείνη την στιγμή ήρθαν κοντά οι Αστυνομικοί και αφού έκαναν έλεγχο στα χαρτιά μου απομάκρυναν τον "κύριο" και συνέχισα να κάνω την δουλειά μου.

Τον ίδιο "κύριο" τον είδα κατά την διάρκεια του αγώνα να περιφέρεται στον αγωνιστικό χώρο και στον τέλος του αγώνα να κάνει επίθεση στον Βασίλη Χατζή όπως καθαρά φαίνεται και στις φώτο - ντοκουμέντο.
Δεν ξέρω αν είχα την αντιμετώπιση που είχε ο Βασίλης τι θα γινόταν και πως θα αντιδρούσα εγώ, ήταν τυχερός ο "κύριος".
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Υ.Γ. Υπάρχουν στοιχειά και μαρτυρίες για όπου χρειαστούν.

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΒΕΡΚΙΑΔΗΣ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ! Να βρίζουν και να χτυπάνε δημοσιογράφους. Δεν ήρθε όμως ο κύριος αυτός στην εξέδρα της Χαλκίδας να τα πει αυτά, γιατί ο ανδρισμός του φτάνει μέχρι να βρίζει και να δέρνει εκ του ασφαλούς. Τον κύριο αυτό καμαρώστε τον και στις φωτογραφίες. Το θέμα αυτό πρέπει να αναλάβει η ΕΠΟ και φυσικά να τιμωρήσει και τον ΑΟ Θήβας. Τέτοιοι άνθρωποι, που κουβαλάνε ψυχολογικά από το σπίτι τους, είναι καρκινώματα του ποδοσφαίρου και πρέπει να απομακρυνθούν από το γήπεδο. 

Πληροφορίες θέλουν τον εν λόγο κύριο, που ήταν "σωματοφύλακας" της ομάδας, με σκοπό να δημιουργήσει αυτά τα σκηνικά και τον άλλο κύριο (στις παρακάτω φώτο με το μπλε) που χτυπάει τον κύριο Χατζή και είχε απαγόρευση να μπει σε ποδοσφαιρικά γήπεδα, να συνελήφθησαν απ' την αστυνομία. Όμως δεν πρέπει να μείνει εκεί το θέμα. 

Δείτε σε φώτο τον ίδιο κύριο να επιτίθεται στον Βασίλη Χατζή






Δεν υπάρχουν σχόλια: