Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

0 Ο ΓΚΑΓΚΑΛΟΥΔΗΣ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΚΑΡΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

Συνέντευξη στο site Offmagazine.gr, έδωσε ο μπασκετμπολίστας Γιάννης Γκαγκαλούδης, ο οποίος πριν από 2 χρόνια έπαιζε στον Ίκαρο Χαλκίδας. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο δημοσιογράφος Βασίλης Ντέμης, κάνει μία εισαγωγή πριν του αρχίσει τις ερωτήσεις για τον Ίκαρο Χαλκίδας λέγοντας το εξής: σε αυτό το σημείο της κουβέντας μας, πάμε να πούμε για τον Ίκαρο Χαλκίδας. Ο Γκαγκαλούδης γελάει.. και του λέει "Εδώ θα πούμε πολλά, μου το γυρνάς ωραία τώρα!"

-Ο Ίκαρος Χαλκίδας θεωρείς πως αγωνιστικά μπορούσε να μείνει στην Α1;
Θεωρώ και βάζω το χέρι μου στο ευαγγέλιο πως αυτή η ομάδα με το υλικό που είχαμε δεν υπήρχε καμία περίπτωση να κινδυνεύσει. Πρώτον είχαμε πάρα πολύ καλή ομάδα, δεύτερον ήμασταν ευτυχισμένοι στην Χαλκίδα, γιατί μας είχε αγκαλιάσει ο κόσμος και τρίτον όλος ο υπόλοιπος μπασκετικός χάρτης ήθελε την Χαλκίδα στην μεγάλη κατηγορία.

-Επομένως τι έφταιξε; Ήταν διοικητικό το πρόβλημα;
Αν η ομάδα είχε σταθερή διοίκηση από την αρχή της χρονιάς δεν θα είχαμε υποβιβαστεί. Αλλά με αυτή την αηδία και το χάλι που επικρατούσε, δεν μπόρεσε να σωθεί. Κανένας μας δεν μπόρεσε να καταλάβει τι γινόταν σε αυτή την ομάδα εκείνη την χρονιά. Όχι μόνο εγώ, αλλά και όλοι οι έλληνες παίκτες της ομάδας δεν μπορέσαμε να βγάλουμε άκρη. Δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε ποιος μας έλεγε ψέματα και ποιος αλήθεια.

-Τώρα λοιπόν που έχουν περάσει 3 χρόνια περίπου, έχεις καταλήξει σε ένα συμπέρασμα για το τι έγινε και ποιος έφταιξε εκείνη την χρονιά;
Έχοντας ακούσει και τις δύο πλευρές, και τον κ. Αγγελόπουλο αλλά και τους 4-5 Χαλκιδαίους παράγοντες , δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβω τι ακριβώς έγινε τότε. Το φαινόμενο Ίκαρος Χαλκίδας δεν πρόκειται να εξιχνιαστεί. Αν και με κάποια πράγματα που έχω μάθει, και αν θες να στο πω πιο ψυχρά, αν οι άνθρωποι της Χαλκίδας ήθελαν πραγματικά να την πάρουν, θα την είχαν πάρε την ομάδα. Ξέρω πως ο Αγγελόπουλος ήταν διατεθειμένος να την δώσει την ομάδα. Με όλη μου την ειλικρίνεια , σαν αρχηγό της ομάδας ,τότε με είχαν καλέσει πάνω από 15 φορές οι Χαλκιδαίοι παράγοντες και μου έλεγαν “ Γιάννη την ομάδα την παίρνουμε σε 10 μέρες, σε 1 μήνα και πάει λέγοντας!” Και δεν είναι τυχαίο πιστεύω, πως η Κηφισιά ρίχνει άκυρο δύο χρονιές τώρα για να έρθει Χαλκίδα. Που για την Κηφισιά μόνο θετικό θα είναι αυτό. Ήταν πρωτοφανές για εμένα που είχα στο συμβόλαιό μου φαγητό, και με έγκυο γυναίκα, να τρώω κρέπες και σουβλάκια για μεσημεριανό πριν από παιχνίδι!
Και φαντάσου, εγώ ήμουν από τους προνομιούχους γιατί όταν τελείωσε η χρονιά εγώ από τον Ίκαρο εξοφλήθηκα. Ήμουν τυχερός γιατί είχα υπογράψει με τον κ. Αγγελόπουλο. Και ξεχωρίζω ιδιαίτερα έναν παράγοντα Χαλκιδαίο, τον Άρη τον Μαυρογέννη. Αυτός από το δικό του υστέρημα πλήρωνε εμένα και κάποια άλλα παιδιά, πλήρωνε κάποιες υποχρεώσεις της ομάδας. Έκλαιγε και την πονούσε την ομάδα. Τον Άρη τον ξεχωρίζω από όλους τους άλλους.
Εγώ δεν θα έφευγα από την ομάδα και εάν έπεφτε στην Ά2 Θα μπορούσαν αν ήθελαν να την κρατούσαν στην Α2, με μικρότερα έξοδα και θα ήταν αποκλειστικά δικιά τους. Το project που πήγε να γίνει ίσως θα ήταν ένα από τα καλύτερα που θα είχαν γίνει ποτέ!

-Παρ’ όλα αυτά τα τεράστια προβλήματα όμως η ομάδα ειδικότερα με τον ερχομό του Θανάση Γιαπλέ στον πάγκο , το πάλεψε πολύ και υποβιβάστηκε την τελευταία αγωνιστική.
Αν δεν ήταν ο Γιαπλές η ομάδα θα είχε πέσει 10 αγωνιστικές πριν! Ο Γιαπλές κρατούσε την ομάδα μόνος του. Θα σου πω ένα περιστατικό που δεν το γνωρίζει ο κόσμος και πρώτη φορά λέγεται. Σε πρωινή προπόνηση, ο Γιαπλές πλήρωσε ο ίδιος για να μας πάρουν νερά! Έβαλε λεφτά ό ίδιος γιατί ούτε νερά δεν είχαμε! Παρέλαβε καμένη γη. Με παίκτες που τα είχανε παρατήσει, γιατί ήταν απλήρωτοι! Και ήταν μεγάλη επιτυχία ότι καταφέραμε να πέσουμε μόλις την τελευταία αγωνιστική.

-Για τους Χαλκιδαίους παίκτες της ομάδας..
Έχω μεγάλη αγάπη για τον Θανάση τον Ντουζίδη, τον θεωρώ πολύ καλό παιδί και πάρα πολύ καλό παίκτη. Χαίρομαι γιατί έχει κάνει πολλά βήματα μπροστά. Με τον Περσίδη μιλάμε ακόμα στο τηλέφωνο, με τον Τολιόπουλο, χαίρομαι για αυτά τα παιδία γιατί σιγά - σιγά βρήκαν τον δρόμο τους.

-Τι σημαίνει για εσένα πλέον η πόλη της Χαλκίδας;
H Χαλκίδα για εμένα πλέον δεν είναι απλά μια πόλη. Τη αγάπησα πολύ, έχω κάνει κολλητούς στην Χαλκίδα, φίλους ζωής. Έχω κάνει και κουμπάρους. Είναι ένας ιδιαίτερος τόπος για εμένα. Όταν θέλω να πάρω το αμάξι μου και να κάνω μια βόλτα η Χαλκίδα είναι η πρώτη μου σκέψη.

-Για τα μελλοντικά του σχέδια μας αποκάλυψε..
Έχω αρκετές προτάσεις από ομάδες της Α2. Δεν θέλω να αγωνιστώ πια στην Α1 γιατί πλέον προτεραιότητα μου είναι η οικογένειά μου.

-Όσο για πότε θα κρεμάσει τα παπούτσια του..
Αργεί πολύ ακόμα αυτή η ώρα. Όσο νιώθω καλά και μπορώ να δίνω πράγματα θα συνεχίσω.

Να σημειώσουμε πως ο Γιάννης Γκαγκαλούδης, δώρισε σε δημοπρασία για φιλανθρωπικούς σκοπούς, την εκτός έδρας φανέλα του που αγωνιζόταν το 2013-14, με τον Ίκαρο Χαλκίδας (Δείτε ΕΔΩ!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: