Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

0 ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΚΙ ΕΦΥΓΕ ΑΠ' ΤΟΝ ΑΟΧ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ

Την απόφαση του να παραιτηθεί από τη προεδρία του ΑΟ Χαλκίς και να μην μπει στη διαδικασία της ψηφοφορίας των μελών του ΔΣ δημοσιοποίησε ο Γιάννης Ελευθεριάδης λέγοντας: «Δεν θα αφήσω την ομάδα να μπει σε ψηφοφορία μελών για το ποιος θα μείνει και ποιος θα φύγει. Από τη στιγμή που ο κ. Σωτηρίου είπε ότι βάζει τα λεφτά πάνω στο τραπέζι και ο κ. Τσαγκάρης δήλωσε ότι μαζί με τον κ. Σωτηρίου μπορούν να τρέξουν την ομάδα, εγώ θα θέσω τη παραίτηση μου στην επόμενη συνεδρίαση του ΔΣ».
Παράλληλα ο πρόεδρος του συλλόγου κατήγγειλε ότι δέχεται απειλές από την ημέρα που ανακοίνωσε τη λήξη της συνεργασίας με τον χορηγό της ομάδας. «Έχω δεχθεί απειλές από την ημέρα που ανακοίνωσα τη λήξη της συνεργασίας με την εταιρεία. Έχω ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές και έχω λάβει όλα τα μέτρα για την ασφάλεια της οικογένειας μου και των επιχειρήσεων μου».
Ο Γιάννης Ελευθεριάδης έκανε επίσης λόγο για συκοφαντίες και πόλεμο που έχει δεχθεί: «Έχω κάνει επαφές με επιχειρηματίες που έχουν τη πρόθεση να βοηθήσουν και πρότεινα να συνεχίσω να τρέχω την ομάδα σύμφωνα με το πλάνο που έχω. Όμως με ανεπάγγελτους συκοφάντες εγώ δεν συνεχίζω να συνεργάζομαι».
Το starsports επικοινώνησε με το μέλος του ΔΣ Στέφανο Σωτηρίου ο οποίος επιβεβαίωσε ότι στο χθεσινό ΔΣ εκδήλωσε την πρόθεση του να συνεχίσει στη διοίκηση και πως θα διαθέσει χρήματα για τις ανάγκες της ομάδας. Σχετικά με την πρόθεση του Γιάννη Ελευθεριάδη να παραιτηθεί δήλωσε: «Σε ότι με αφορά η παραίτηση του θα γίνει αποδεκτή, όμως με απολογισμό, με καταγραφή εσόδων εξόδων με όλες τις τυπικές λεπτομέρειες παράδοσης παραλαβής και πλήρη διαφάνεια.
Σχετικά τις απειλές που ισχυρίζεται ο κύριος Ελευθεριάδης ότι δέχεται ας κατονομάσει τι εννοεί και από ποιον προέρχονται και θα απαντήσω κατάλληλα αν υπάρχει μομφή ή λάσπη που να με αφορά. Μέχρι σήμερα δεν έχω μιλήσει δημόσια παρότι υπάρχει αναφορά στο πρόσωπο μου τόσο σε δηλώσεις στο τοπικό τύπο όσο και στα αποδυτήρια σε ποδοσφαιριστές και τεχνικό προσωπικό».
Για τους λόγους που οι σχέσεις του με τον πρόεδρο της ομάδας έφτασαν σε αδιέξοδο ο κ. Σωτηρίου τόνισε: «Όλα ξεκίνησαν όταν ζήτησα έλεγχο των ταμειακών ροών. Ζήτησα τον έλεγχο όταν πληροφορήθηκα ότι ο ταμίας δεν έχει γνώσεις όχι από οικονομικά, αλλά ούτε από λογιστικά. Μου αρνήθηκαν τα πάντα. Η εταιρεία δεν είχε δηλώσει ότι θα βάλει χρήματα από φέτος αλλά από τον επόμενο Μάιο για την επόμενη σεζόν και το ποσό των 150.000 ευρώ που ακούστηκε ισχύει, αλλά επίσημα με συμφωνητικό και διαπραγματεύσεις. Για τη χρονιά που διανύουμε δεν υπάρχει κανένα συμφωνητικό, εγώ είχα δεσμευθεί ότι θα βάλω κάποια χρήματα τα οποία και έβαλα και όχι η EnG. Δεν θα γίνουμε εξιλαστήρια θύματα για κάποιον που αδυνατεί να διοικήσει την ομάδα».
Σε ότι αφορά την επόμενη μέρα της Χαλκίδας ο Στέφανος Σωτηρίου δεν θέλησε να επεκταθεί και περιορίστηκε να πει: «Έχουμε τοποθετηθεί και έχουμε δηλώσει ότι σε περίπτωση που προκύψει μια νέα διοίκηση από το ΔΣ ή ψηφιστούμε από τη γενική συνέλευση υπάρχει σχέδιο για την επόμενη ημέρα». 

Πηγή: starsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: