Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

0 ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗ ΣΤΗ MIKRILIGA ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠ' ΤΟΝ ΑΟΧ

Ο Αντώνης Αυλωνίτης μίλησε στη Mikriliga για την αποχώρησή του, τους λόγους του "διαζυγίου", ενώ έκανε και μία μικρή αναφορά στο μέλλον του στους πάγκους.
Δείτε όσα είπε στον Γιώργο Γεωργίου:

Για το τέλος της συνεργασίας με τη Χαλκίδα:
«Αρχικά να ευχηθώ καλή συνέχεια σε όλους. Ήταν τιμή μου που συνεργάστηκα με αυτούς τους ποδοσφαιριστές αυτά τα 2 χρόνια. Μετά από πολλά χρόνια αυτός ο ιστορικός σύλλογος έζησε μεγάλες στιγμές και γύρισε στις επιτυχίες. Τώρα για τους λόγους της αποχώρησής μου, οι ποδοσφαιριστές μου διεκδικούσαν κάποια δεδουλευμένα. Εγώ δεν μπορούσα παρά να τους στηρίξω. Η διοίκηση θεώρησε πως έκανα λάθος. Όταν, όμως, τους οφείλονται χρήματα από τον Νοέμβριο, εγώ τι να κάνω; Να μην τους σταθώ; Πώς εγώ σαν προπονητής μπορώ να βγάλω το 100% από τους ποδοσφαιριστές μου, όταν είναι τόσο απογοητευμένοι;»

Για τον αγώνα της Κυριακής:
«Την Κυριακή συνέβη κάτι πρωτόγνωρο. Για πρώτη φορά στην ιστορία της Χαλκίδας, δεν υπήρχαν αλλαγές. Ομάδα που πάει για πρωτάθλημα, δεν μπορούσε να κάνει αλλαγή. Τι να λέμε μετά;
Αυτούς τους 18 μήνες είχαμε μόνο δύο ήττες. Εγώ φεύγω με το κεφάλι ψηλά. Πάλεψα όσο μπορούσα μαζί με τους ποδοσφαιριστές μου για να είμαστε αντάξιοι της βαριάς φανέλας αυτής της ομάδας».

Το δικό του μέλλον:
«Αν υπάρξουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις όλα είναι πιθανά. Αν υπάρξει κάτι πολύ σοβαρό και φερέγγυο από ομάδα με στόχους τότε είμαι ανοιχτός. Εδώ είμαι και θα τα δούμε αυτά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: