Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

0 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ CHALKIDA FANS: Αποχώρηση μετά από 4 χρόνια

Μετά το όλο σκηνικό που έγινε με την επίθεση του Ταρνανά στους φιλάθλους (δείτε ΕΔΩ) και επειδή η ανακοίνωση εκδόθηκε από την σελίδα αυτή, και συζητήθηκε έντονα, θέλω να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα. Δεν είναι μια απόφαση που βγάλαμε μόνοι μας χωρίς να ρωτήσουμε κανέναν. Και θα μιλήσω προσωπικά. Την συγκεκριμένη εβδομάδα, έτρεχα για προσωπικές δουλειές, Καθώς πέρασα έξω από ένα μαγαζί, με πιάσανε φίλαθλοι από τον σύνδεσμο της Χαλκίδας και μου είπανε ότι μαζεύτηκαν όλοι (εκτός από εμένα που δεν μπορούσα) και βγάλανε απόφαση ότι θα κάνουν αποχή. Αν και η άποψη μου εμένα ήρθε αργότερα, και είτε γινόταν αποχή, είτε όχι, εγώ δεν θα μπορούσα να πάω στον συγκεκριμένο αγώνα (ΑΟΧ - Παρνασσός) λόγο προσωπικών υποχρεώσεων, έβγαλα την ανακοίνωση, ακριβώς όπως την είχαν συντάξει. Προσωπικά δεν βγάζω την ουρά μου απέξω, θεώρησα σωστό να γίνει μια τέτοια πολιτισμένη διαμαρτυρία, καθώς το θέαμα στα Λουκίσια που πλήρωσα βενζίνες και 10ευρω εισιτήριο, ήταν απαράδεχτο. Αντί όμως να τιμωρηθούν οι ποδοσφαιριστές, είδα προσωπικές επιθέσεις στο blog και στο πρόσωπο μου. Δεν με ένοιαζε αυτό. Έχουμε πει πως το blog εκφράζει τις απόψεις του κόσμου και όχι τις δικές μας προσωπικές. Αλλά ακόμα κάποια μυαλά δεν μπορούν να το καταλάβουν.
Θα σταθώ όμως σε κάτι στο οποίο με πείραξε πολύ. Στο άδειασμα μερικών φιλάθλων, που ενώ είχαν πει ότι θα έκαναν αποχή (και όντως έκαναν), γύρισαν στον Ταρνανά και είπαν πως "δεν χρειάζεται να νευριάζει για μια μαλ@κία που γράφτηκε στο ίντερνετ." Μαλ@κία η ίδια η απόφαση τους για να καλοπιάσουν τον Ταρνανά... 
Αυτός είναι και ο λόγος της δικιάς μου "αποχώρησης" από το chalkidafans3.blogspot.gr. 

Καιρό τώρα έχω απογοητευτεί με όλο το σύστημα εδώ στη Χαλκίδα και στο ότι είμαστε αθλητικά ανύπαρκτοι και υποκείμενα τον γαυροβάζελων. Από πολλούς έχω ακούσει να μου λένε, να μην ασχολούμαι με τον ΑΟΧ. Ιδιαίτερα από κάποια μεγάλα ποδοσφαιρικά "κεφάλια". Είχα ακούσει για τις προσωπικές επιθέσεις που μου είχε κάνει η διοίκηση και ο Ταρνανάς, γνωρίζοντας το τι έχω κάνει. Όμως μετά και το άδειασμα που δέχτηκα προσωπικά εγώ και το blog, στο οποίο επί 4 χρόνια κρατάω ζωντανό, χωρίς κανένα οικονομικό όφελος, δίνοντας αγώνα να ενημερώνω, να προσελκύω και να ενώσω τους φιλάθλους, ήταν το τελικό χτύπημα. Αποχωρώ οριστικά από ένα blog που δημιούργησα. Μόλις ολοκληρωθεί η σεζόν σε κάτι τελευταίους αγώνες σε μπάσκετ, βόλλεϊ και πόλο που θεωρώ πρέπον να ασχοληθώ η θα ασχοληθεί όποιος θέλει, τότε δίνω το blog σε όποιον θέλει να το αναλάβει. Αν δεν ενδιαφερθεί κανένας, τότε θα αναγκαστώ να το κλείσω οριστικά.
Όποιος επιθυμεί να αναλάβει το συγκεκριμένο blog, να επικοινωνήσει με το chalkidafans@gmail.com

Σαν σήμερα πριν 4 ακριβώς χρόνια (7 Ιουνίου 2009), σας καλωσόριζα στο πρώτο διαδικτυακό τόπο του ΑΟΧ και των φιλάθλων του. 4 χρόνια μετά, αποχωρώ με πικρία.
Δεν θα σταματήσω να είμαι φίλαθλος και να παρακολουθώ την ομάδα. Όμως με αυτές τις νοοτροπίες που απογοήτευσαν κι εμένα, δεν νομίζω ποτέ στη Χαλκίδα να δούμε άσπρη μέρα, αν δεν αλλάξουμε μυαλά. Καλή τύχη και ευελπιστώ σε ένα καλύτερο μέλλον για τον αθλητισμό της Χαλκίδας. 


Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους αναγνώστες, όλους όσους με στήριξαν, όλους όσους συνεργάστηκαν και όλους όσους με βοήθησαν στην δημιουργία και στην λειτουργία του chalkida fans, αυτά τα 4 χρόνια. Θα τα πούμε στο γήπεδο... να είστε πάντα καλά!

Για το Chalkida Fans
Scorpios3

Δεν υπάρχουν σχόλια: