Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

1 ΤΕΛΟΣ Ο ΤΑΡΝΑΝΑΣ: Η επιστολή παραίτησης του

Μετά από 5 χρόνια σκληρής δουλειάς, κατάθεση ψυχής, διάθεση εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ στην ομάδα και πολλών ωρών απασχόλησης, νομίζω πρόσφερα κι εγώ ένα λιθαράκι στην ανάσταση αυτής της ομάδας αλλά και την εύρυθμη λειτουργία της για την επίτευξη των στόχων της.
Ένας κύκλος λοιπόν 5 ετών έκλεισε και νομίζω ότι μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια με συνέπεια έδωσα δείγματα γραφής για το πως πρέπει να λειτουργεί μία ομάδα αλλά και γενικότερα ένα αθλητικό σωματείο με ήθος και αξιοπρέπεια.
Θα ήθελα να τονίσω ότι δε χρωστάω  ούτε ένα ευρώ σε κανέναν και έχω στο ακέραιο υλοποιήσει όλες τις οικονομικές δεσμεύσεις και υποχρεώσεις με το παραπάνω αυτά τα 5 χρόνια.
Η απόφαση μου να παραιτηθώ δεν έχει να κάνει μόνο με πρόσωπα και φίλους του ΑΟ Χαλκίς που στα 5 αυτά χρόνια προσπάθησαν να λοιδορήσουν και να μειώσουν την πορεία μου και το έργο μου που πρόσφερα στην ομάδα αλλά και στη λυσσαλέα αντίδραση θεσμικών παραγόντων του ποδοσφαίρου για να μη δει ποτέ άσπρη μέρα αυτή η ομάδα.
Θυμίζω τι έγινε στα παιχνίδια:
Αυλωνάρι - ΑΟ Χαλκίς (Α' τοπικό)
Αστέρας Μαγούλα - ΑΟ Χαλκίς (Δ' Εθνική)
Κόρινθος - ΑΟ Χαλκίς (Δ' Εθνική)
που μας περίμεναν στη γωνία και κάποιοι που ασχολούνται με το Ευβοϊκό ποδόσφαιρο διοικητικά και έταξαν ότι η ομάδα δεν θα αδικηθεί, γελούσαν στην παραλία της Χαλκίδας, τη στιγμή που είχαν εγγυηθεί την αντικειμενικότητα της διαιτησίας στα παιχνίδια αυτά.
Κάποιοι φαίνεται ότι δεν επιθυμούν ανεξάρτητα οικονομικά ομάδες αλλά ομάδες δορυφόρους. Επειδή η υπόληψη μου δεν μου επιτρέπει να είμαι δορυφόρος κανενός αξιοπρεπώς αποχωρώ απ' την ομάδα.
Είναι γνωστό σε όλους πανελληνίως ότι είχα δηλώσει όταν ανέλαβα πριν 5 χρόνια την ομάδα θα την φτάσω στη Γ' Εθνική και θα φύγω. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα ότι ομάδα πήγε στη Γ' Εθνική και έπεσε από μερικούς κακοθελητές Ευβοιώτες ποδοσφαιρικούς παράγοντες, όταν το ίδιο καλοκαίρι, ενώ είχα δηλώσει ότι δεν θα ασχοληθώ, η παρότρυνση του κόσμου και Μελών του Δ.Σ. με συγκίνησαν και έτσι συνέχισα.
Πρέπει να σκεφτούν όλοι αυτοί που αυτά τα 5 χρόνια λυπόντουσαν για την ανάταση του ΑΟΧ, τι ζημιά έχουν κάνει σε θεσμικό και οικονομικό επίπεδο στην πόλη και στο Νομό.
Δεν πρέπει για την πόλη και το Νομό να κάνουν την αυτοκριτική τους όλοι όσοι είναι Δήμαρχοι, Νομάρχες, Βουλευτές, Πρόεδροι ΕΠΣΕ, Αντιπρόεδροι ΕΠΟ και να απολογηθούν γιατί δεν βοήθησαν στο υλικοτεχνικό κομμάτι της ομάδας μας (γηπεδικό κ.λ.π.) όταν μάλιστα ποτέ δε συζήτησα να αντιγράψουν το απαράδεκτο μοντέλο ομάδων του Νομού που ήταν χρηματοδοτούμενες αποκλειστικά από τους Δήμους.
Αντίθετα ζήτησα να βοηθήσουν μέσα στα πλαίσια των νόμιμων διαδικασιών την ομάδα. Ποτέ επίσης δε ζήτησα στημένες διαιτησίες, εύνοια κ.λ.π. αλλά μόνο το 50-50. Τι έχει να πει ο μεγαλοπαράγοντας του Νομού μας και πρόεδρος της ΕΠΣ Ευβοίας για το ότι ο Ρήγας Φεραίος στο δεύτερο γύρο έκανε πρωταθλητισμό και σώθηκε, ενώ η Χαλκίδα έπαιζε τα παιχνίδια μέσα στο γήπεδο και έπεσε; Είχε δηλαδή υπερομάδα ο ένας και τσικό η Χαλκίδα;
Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο για τις εμπειρίες των 5 ετών και την αηδία που ένιωσα για την κατάσταση που επικρατεί στο Ευβοϊκό ποδόσφαιρο.
Όμως επειδή πρέπει να βρεθεί κάποιος και να σπάσει το απόστημα, σας δηλώνω ότι θα συνεχίσω τον αγώνα μου για την κάθαρση του Ευβοϊκού ποδοσφαίρου με αφετηρία τις προσεχές εκλογές στην ΕΠΣΕ.
Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που με βοήθησαν οικονομικά και ηθικά αυτά τα χρόνια που οι περισσότεροι δεν ήταν στα Δ.Σ. της ομάδας και όλους τους ποδοσφαιριστές, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι και πολύ καλοί χαρακτήρες.
Σε κάποιους που κάνουν μόνο κακόπιστοι κριτική, τους προτρέπω να αναλάβουν την ομάδα και να την οδηγήσουν αυτοί εκεί που θέλουν (είμαι σίγουρος στη διάλυση).
Τέλος να ευχηθώ καλή επιτυχία στο νέο Δ.Σ. και ποιος ξέρει, μπορεί να ξανανταμώσουμε.

Υ.Γ. Υπάρχουν οικονομικές εκκρεμότητες στην ομάδα (παίχτες, λεωφορεία κ.λ.π.). Είναι αυτονόητο ότι εγώ θα βάλω το μερίδιο που μου αναλογεί ότι έχω υποσχεθεί να βάλω.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΑΡΝΑΝΑΣ





1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια στον Κο Ταρνανά για όσα μπόρεσε και προσέφερε, στην διάρκεια της προεδρίας του στον Α.Ο.Χ. Ομάδα που κόβει 40 εισιτήρια δεν έχει μέλλον. που είναι οι φίλαθλοι της Χαλκίδας. Τι περιμένουν για να βοηθήσουν με την παρουσία τους την ομάδα