Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

0 Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΙΑ ΤΑΡΝΑΝΑ ΚΑΙ ΑΟΧ

Συνέντευξη στο Γιάννη Τρυφωνίδη και στην ιστοσελίδα eviateam.wordpress.com, έδωσε ο πρόεδρος της ΕΠΣ Ευβοίας και αντιπρόεδρος της ΕΠΟ, Γιάννης Παπακωνσταντίνου. Ο ίδιος ρωτήθηκε και απάντησε για την επιστολή παραίτησης του Ταρνανά (είχε αναφέρει τον Παπακωνσταντίνου στην επιστολή του), για την αναδιάρθρωση που ζητάει ο ΑΟΧ, ενώ εξέφρασε και την επιθυμία του να δει τη Χαλκίδα στην Β' και στην Α' Εθνική. 


Ερ: Την επιστολή παραίτησης του Ταρνανά τη διαβάσατε;
Απ: Τη διάβασα και έπεσα από τα σύννεφα. Είναι να γελάς και να κλαις. Η αλήθεια είναι ότι θυμώνω. Δυστυχώς γι’ αυτόν χάλασε πάρα πολλά λεφτά. Αλλά άμα του δώσεις μία μπάλα και ένα καρπούζι, θα βάλει στο ψυγείο τη μπάλα! Και αν αυτός χάλασε λεφτά, δεν φταίει ο Παπακωνσταντίνου. Εγώ είμαι αυτός που λέει πάντα ότι η μόνη ομάδα στην Εύβοια που μπορεί να πάει πολύ ψηλά είναι η Χαλκίδα! Μόνο από τη Χαλκίδα μπορούμε να δούμε ομάδα στην Α’ Εθνική. Θα μου πείτε, μα ο Ηρακλής Ψαχνών; Μαγκιά του Ηρακλή και μαγκιά του Στούπα. Μεγάλος μάγκας είναι ο Στούπας. Και είναι και φίλος μου. Εγώ δεν κρύβω τους φίλους μου, ούτε τους πουλάω. Αλλά ότι καταφέρνει ο κάθε παράγοντας, το καταφέρνει από μόνος του. Δεν κάνω πουστ…! Αν δεν το καταλαβαίνουν (όπως ο Ταρνανάς), ας βάλουν καμιά μπάλα στο ψυγείο και να μην χαλάνε τα λεφτά τους.

Ερ: Λέει ότι σε κάποια παλαιότερα παιχνίδια που είχε αδικηθεί η Χαλκίδα, εσείς γελούσατε στην παραλία…
Απ: Τι έκανα;

Ερ: Η επιστολή του Ταρνανά το έλεγε…
Απ: Δεν ξέρω τι έλεγε…

Ερ: Είχατε μιλήσει κατά τη διάρκεια της σεζόν με τον Ταρνανά;
Απ: Πολλές φορές. Συνέχεια. Και δεν θέλω να βγάλω στη φόρα παράγοντες. Και τώρα που γύρισα και μίλησα με δύο παράγοντες της Χαλκίδας τους είπα να του πούνε να πάει να γαμ… Πρέπει να ντρέπεται, είναι αλήτης. Ντροπή του να ασχολείται μαζί μου. Τί να κάνω; Να φορέσω τη φανέλα της Χαλκίδας και να βάλω το γκολ; Έπαιζα σέντερ φορ, αλλά ήμουν χασογκόλης, γι’ αυτό γύρισα στην άμυνα. Ο Ταρνανάς καλύτερα να καθίσει σπίτι του.

Ερ: Η Χαλκίδα συμμετέχει σε μία συντονιστική επιτροπή που ζητάει να μην ισχύσει η αναδιάρθρωση.
Απ: Το ποδόσφαιρο διέπεται από κανονισμούς. Η αναδιάρθρωση είναι κανονισμός και δεν βλέπω πως μπορεί να αλλάξει. Εκτός αν το καταφέρουν μέσω πολιτείας. Τί να πω; Αν το αλλάξουμε θα θεωρηθεί έκπτωτη η διοίκηση. Να μην λένε πράγματα που δεν γίνονται. Και να σας πω κάτι; Δεν λέμε ότι θέλουμε μία ομάδα στην Α’ ή στην Β’ Εθνική; Να φτιάξουν το γήπεδο στη Χαλκίδα και να έρθει ο Ηρακλής να παίξει στη Χαλκίδα. Δεν μπορεί να συντηρηθεί η ομάδα στα Ψαχνά. Είναι ξεκάθαρο αυτό. Η ομάδα που θα φτάσει ψηλά πρέπει να έχει ως εφαλτήριο την πρωτεύουσα του Νομού. Τόσα χρόνια το λέω. Αλλά όταν εγώ τα έλεγα ο Ταρνανάς μάλλον πρέπει να έτρωγε μπισκότα. Και κάθεται και λέει αρλούμπες τώρα, ότι θέλει να κατέβει στην Ένωση.

Ερ: Θα είστε αντίπαλοι;
Απ: Δημοκρατία έχουμε, δεν έχω καπαρώσει καμιά θέση, όποιος θέλει ας κατέβει. Εγώ σκοπεύω να προσφέρω ακόμα μία τετραετία και μετά θα αποχωρήσω να έρθουν νέοι παράγοντες με νέες ιδέες και μακάρι να φτάσουν και πιο ψηλά από εμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: