Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

0 ΡΟΓΚΑΣ: Έχω διαφορά φιλοσοφίας με το τωρινό ΔΣ του ΑΟΧ

Σε πρόσφατες δηλώσεις διοικούντων της Χαλκίδας, απάντησε ο ιδιοκτήτης και προπονητής της ΑΕ Ληλαντίου Νίκος Ρόγκας, ο οποίος πριν από λίγο ανέφερε χαρακτηριστικά: “Διάβασα κάποιες κουβέντες που είπαν οι της Χαλκίδας, ότι θα έπρεπε να τους ενοχλήσω και να μιλήσω μαζί τους. Το μόνο που θέλω να πω, απ’ τη στιγμή που εκδήλωσα ένα ενδιαφέρον για τη Χαλκίδα, είναι πως πιστεύω ότι δεν μπορώ να συνεργαστώ με αυτούς τους ανθρώπους, για τον λόγο ότι διαφέρει η φιλοσοφία μας. Για να συνεργαστούν κάποιοι άνθρωποι, πρέπει να ταιριάζει η χημεία τους, επομένως για το θέμα του ΑΟ Χαλκίς, είναι εξαιρετικά αδύνατο, να καθίσουμε στο ίδιο τραπέζι και να συζητήσουμε. Προσωπικά δεν έχω τίποτα με κανέναν, μπορούμε έξω να πιούμε και καφέ και να μιλήσουμε γενικά για το ποδόσφαιρο. Ούτε μου έχουν κάνει κάτι οι άνθρωποι, ούτε εγώ τους έχω κάνει κάνει. Αλλά επιμένω ότι με τη Χαλκίδα θα κάνω κίνηση, μόνο σε περίπτωση που παραιτηθεί το τωρινό ΔΣ. Ξαναλέω, είναι καθαρά θέμα διαφοράς φιλοσοφίας και τίποτα άλλο” κατέληξε ο Νίκος Ρόγκας.

Πηγή: eviateam.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: