Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

0 Π. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: Γουστάρω τη Χαλκίδα, γι αυτό είμαι εδώ!

Λίγο πριν την έναρξη της χθεσινής προπόνησης, ο Πέτρος Δημητρίου μίλησε στο Eviateam για την κατάσταση που επικρατεί στο «στρατόπεδο» του ΑΟ Χαλκίς. Θέσαμε στον κόουτς του ΑΟΧ ορισμένα ερωτήματα και ο ίδιος απάντησε τα παρακάτω:

Ερ: Κόουτς τις τελευταίες μέρες επικαλείστε -συνέχεια- τις νίκες κόντρα στον Αιολικό και τη Σπάρτη. Όμως, η Χαλκίδα που νίκησε τον Αιολικό και τη Σπάρτη -αν και βέβαια βρισκόμαστε στην 8η αγωνιστική- πέρασε κάτω από τη ζώνη του υποβιβασμού. Εκ των πραγμάτων λοιπόν ασκείται μία πίεση στην ομάδα, μπορεί ακόμα να μην είναι …ακραία, αλλά ασκείται πίεση. Θα καταφέρει ο ΑΟΧ στα επερχόμενα ματς να αντιστρέψει το κλίμα;
Π.Δ.: «Δεν σημαίνει ότι επειδή περάσαμε κάτω από τη ζώνη, η ομάδα δεν είναι καλή. Με μία νίκη μπορεί να βρεθούμε στην 4η θέση! Είναι έτσι ή όχι; Η Χαλκίδα έχει 10 βαθμούς και ο 4ος έχει 13! Είδες την περ. Κυριακή, η Καλαμάτα κέρδισε τον Παναρκαδικό, το Άργος έβαλε τρία γκολ στον Αιολικό. Πιστεύω ότι η Χαλκίδα έχει κάνει καλό ξεκίνημα, έχουμε πολύ καλή ομάδα, παίζουμε ωραίο ποδόσφαιρο κι έχουμε χάσει δύο ματς από λάθη των τερματοφυλάκων, που βέβαια τα παιδιά τα στηρίζουμε! Τον Μπαλασάκη δεν τον διώξαμε, μόνος του έφυγε».

Ερ: Στη Βάρδα το 2-1 διαμορφώθηκε στο 20′. Μετά τί έγινε;
Π.Δ.: «Η αλήθεια είναι ότι μόλις ο αντίπαλος γύρισε το ματς, έπεσε κάπως η ψυχολογία του ΑΟΧ, λογικό είναι. Στο β’ ημίχρονο παίξαμε πολύ καλά. Το ομολόγησαν και οι παράγοντες της Βάρδας, ότι ήμασταν μία απ’ τις καλύτερες ομάδες που πέρασαν από ‘κει».

Ερ: Λέτε δηλαδή ότι η Χαλκίδα έπαιξε πολύ καλά, έκανε φάσεις κι έλειπε μόνο το γκολ;
Π.Δ.: «Ναι αυτό λέω, δεν είχαμε επιθετικές λύσεις, δεν έπαιζε και ο Σπανός. Εμείς δουλεύουμε πολύ καλά όλη την εβδομάδα. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι βάλαμε 4 γκολ στη Σπάρτη που ήταν αήττητη. Κερδίσαμε τη Σπάρτη, κερδίσαμε τον Αιολικό, κερδίσαμε τον Λεβάντε και πήραμε αποτέλεσμα στον Κανάρη. Εντάξει κάναμε δύο ήττες. Στο τελευταίο ματς φάγαμε γκολ από 40 μέτρα. Άκου κάτι. Η ομάδα είναι καινούργια. Ζήτησα από τον κόσμο μία πίστωση χρόνου. Κακώς αντιδρούν κάποιοι, έτσι όπως αντιδρούν. Δηλαδή ο προπονητής του Αιολικού, ο Τσουσάνης, τί πρέπει να κάνει, να εξαφανιστεί από τη Μυτιλήνη;»

Ερ: Θεωρείτε ότι η πλειοψηφία του κόσμου της Χαλκίδας στηρίζει το πρόσωπό σας;
Π.Δ.: «Ναι με στηρίζει. Προχθές όντως υπήρξε μία μερίδα οπαδών που αποδοκίμασε. Αλλά πλησιάζει ο Γενάρης, θα κάνουμε κάποιες μεταγραφές. Δεν είναι δυνατόν -με εμένα προπονητή- η Χαλκίδα να κινδυνέψει. Δεν υπάρχει περίπτωση η Χαλκίδα να κινδυνέψει. Κάνουμε πολύ καλή δουλειά, αν και υπάρχει έλλειψη επιθετικών. Και κάποιοι λένε ότι εγώ -εμμέσως πλην σαφώς- κατηγορώ τον Γιώργο Λάμπρου για τον τρόπο με τον οποίο χτίστηκε η ομάδα. Εγώ ουδέποτε κατηγόρησα τον Λάμπρου και μην το κάνετε αυτό, ο Λάμπρου είναι φίλος μου. Κι εγώ ζήτησα κάποιους φορ. Τον Ιωάννου, τον Ετόφ, τον Νικλητσιώτη, τον Σαγανά, τον Μαρίνου, κι άλλα ονόματα».

Ερ: Και δεν ήρθε κανείς…
Π.Δ.: «Ναι δεν ήρθε, γιατί ή κλείσανε κάπου αλλού, ή η Χαλκίδα δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις τους κι εγώ δεν ήθελα να πιέσω τη διοίκηση».

Ερ: Και που είναι ο «μεγάλος» ο πρόεδρος ο Κοτσάτος, που θα πήγαινε την ομάδα στη Σούπερ Λίγκα σε τρία χρόνια και δεν μπορεί να πάρει έναν επιθετικό στη Γ’ Εθνική;
Π.Δ.: «Τί να σου πώ; Εγώ έφερα τον Τσατσαρή, τον Αχείμαστο και τον Σκάρο και ήθελα να πάρω κι έναν επιθετικό. Τώρα τί υποσχέθηκε ο Κοτσάτος το καλοκαίρι δεν το ξέρω. Προσωπικά τα παιδιά που ζήτησα -πλην του φορ-, τα πήραμε. Εγώ σαν Δημητρίου την πιστεύω την ομάδα. Θα μπορούσα μετά το 4-0 επί της Σπάρτης, να πώ «φεύγω, γεια σας κύριοι…».

Ερ: Γιατί να φεύγατε μετά το 4-0; Για εσάς τελικά, υπάρχουν ή όχι προβλήματα με τη διοίκηση;
Π.Δ.: «Είχα μία – δύο προτάσεις από μεγαλύτερη κατηγορία. Όμως εγώ, επειδή είχα χρόνια να κατέβω στη Γ’ Εθνική, γουστάρω τη Χαλκίδα και θέλω -μαζί με εμένα η Χαλκίδα- να βρει έναν δρόμο. Όταν ήρθα, αυτή τη συμφωνία κάναμε. Να χτίσουμε μία ομάδα, η οποία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, να φτάσει στη Β’ Εθνική! Τώρα τί να σου πώ; Αν είμαι εγώ το πρόβλημα, να φύγω».

Ερ: Με τον Τσούπρο τί έγινε -στα αποδυτήρια- στο παιχνίδι με τον Βύζα;
Π.Δ.: «Τίποτα, το παιδί μου λέει «κόουτς δεν είμαι πολύ καλά, βγάλε με». Τί σημαίνει αυτό, ότι τσακωθήκαμε;»

Ερ: Έτσι μάθαμε, ότι υπήρξε ένας καβγάς.
Π.Δ.: «Του είπα «Κώστα ξύπνα λίγο, γίνει πιο εκρηκτικός, να μπαίνεις πιο δυνατά στις φάσεις». Και μου είπε «κόουτς καλύτερα άσε με έξω».

Ερ: Ο Τσουκαλάς γιατί έφυγε;
Π.Δ.: «Ελαφρύναμε κάπως (και) το μπάτζετ. Και σ’ αυτή τη θέση παίζει και ο Κοροβέσης που είναι παιδί από την Εύβοια και με λιγότερα χρήματα».

Ερ: Ναι αλλά ο Τσουκαλάς είναι έμπειρος παίκτης.
Π.Δ.: «Ε, τί έμπειρος; Στον Φωκικό δεν είχε καμία συμμετοχή και στις Σέρρες έκανε 4-5 συμμετοχές».

Ερ: Έπαιξε στην ΑΕΚ και δεν κάνει για τη Χαλκίδα;
Π.Δ: «Δεν λέει κάτι αυτό. Έχω λύσεις στα μπακ. Στο σκεπτικό που έχω εγώ για την ομάδα, δεν με εξυπηρετούσε ο εν λόγω ποδοσφαιριστής».

Ερ: Δηλαδή έφυγε μετά από δική σας εισήγηση;
Π.Δ.: «Όχι, όχι, δεν είπα αυτό. Εγώ μέχρι τον Δεκέμβρη δεν ήθελα να φύγει κανένα παιδί. Περισσότερο ήταν δική του επιθυμία, γιατί δεν είχε πολύ χρόνο συμμετοχής».

Ερ: Και τί θα γίνει τώρα; Απ’ τη μία η ομάδα δεν έχει τη δυνατότητα να πάρει παίκτες και απ’ την άλλη θα διώχνει κι αυτούς που έχει;
Π.Δ.: «Σου είπα ότι έχω μπακ. Αν παίξει ο Τσουκαλάς, δεν θα παίξει ο Αχείμαστος ή ο Κοροβέσης. Τρία μπακ θα έχω;»

Ερ: Να ρωτήσω κάτι άλλο, σοβαρά τώρα. Στο παιχνίδι με τα Ψαχνά θεωρείτε ότι η ομάδα έπαιξε καταπληκτικά;
Π.Δ.: «Ναι! Μέχρι το 60ο λεπτό, η παρουσία μας ήταν εκπληκτική..!»

Ερ: Μετά το 60′;
Π.Δ.: «Εσύ δεν θυμάσαι τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, πριν το ματς με τα Ψαχνά; Αυτό δεν το λαμβάνεις υπόψη σου; Χωρίς προπονήσεις πήγαμε να παίξουμε και είχαμε 15 τελικές! Γιατί αντιλέγεις; Κι ο Καραμπάς το ανέφερε ότι η ομάδα στα Ψαχνά ήταν τόσο καλή, όσο καλή ήταν και στο παιχνίδι με τη Σπάρτη. Απλώς δεν μας βγήκε το ματς στα Ψαχνά και μας βγήκε αυτό με τη Σπάρτη. Στον Λεβάντε ναι, δεν ήμασταν καλοί, αλλά το πήραμε το παιχνίδι. Γιατί δημιουργείτε αυτή την ανησυχία στην ομάδα χωρίς λόγο;»

Ερ: Τί χωρίς λόγο, όταν οι παίκτες κατεβαίνουν σε απεργία και δεν έχουν να πληρώσουν το ενοίκιο;
Π.Δ.: «Εντάξει τώρα, εγώ σου μιλάω για το αγωνιστικό κομμάτι. Για την απεργία να ρωτήσετε τη διοίκηση. Εγώ με τα παιδιά έχουμε άριστο κλίμα! Γιατί να είμαι εγώ εδώ, αν δεν πιστεύω σ’ αυτή την ομάδα; Για ποιο λόγο πιστεύεις εσύ, ότι εγώ μένω εδώ και προσπαθώ; Η θεωρείς ότι αν φύγω από τη Χαλκίδα, δεν θα βρω ομάδα να πάω; Αγαπάω τη Χαλκίδα γιατί είμαι Ευβοιώτης. Και ο κόσμος που με σταματάει στο δρόμο μου λέει «Δημητρίου ψηλά το κεφάλι να προχωρήσει η ομάδα, εμείς είμαστε ικανοποιημένοι άσχετα με κάποιες ατυχίες». Και η ΑΕΚ τις προάλλες έχασε από την Τρίπολη. Εγώ δεν ψάχνω να βρω δικαιολογίες. Και ποτέ δεν είπα ότι η Χαλκίδα δεν έχει καλό ρόστερ. Ειδικά από τους ακραίους επιθετικούς και πίσω, είναι ομάδα Β’ Εθνικής. Το πρόβλημά μας, εστιάζεται στους επιθετικούς των εναλλακτικών λύσεων. Γιατί τώρα επιστρέφει ο Σπανός και η παρουσία του είναι πολύ σημαντική. Και στα δύο τελευταία ματς έγιναν κάποια προσωπικά λάθη από τους γκολκίπερ που τα προσωπικά λάθη δεν μπορούν να καλυφθούν ούτε από μένα, ούτε από τους παίκτες».

Ερ: Το Γενάρη τί θα ζητήσετε από τη διοίκηση (ο Θεός να την κάνει);
Π.Δ.: «Δύο επιθετικούς. Έναν στην κορυφή (να παίζει με τον Σπανό) κι έναν ακόμα …μεσοεπιθετικό. Μπορεί να κοιτάξουμε και για ακόμα έναν τερματοφύλακα. Αλλά να δούμε και τις οικονομικές δυνατότητες της ομάδας. Γιατί είπαμε πριν και για τον Τσουκαλά. Εξαιρετικό παιδί. Αλλά όταν εγώ την προηγούμενη εβδομάδα έχω πρόβλημα στα μπακ και δεν βάζω τον Τσουκαλά αλλά τον Κοροβέση, αυτό κάτι σημαίνει. Απόφαση του Τσουκαλά ήταν να φύγει. Εμείς δεν διώχνουμε κανέναν παίκτη».

Ερ: Μάλιστα, πάμε σε κάτι άλλο τώρα… Σημειώθηκε κάποιο επεισόδιο με τον Σκάρο πριν το ματς με τον Βύζα; Εννοώ στην προπόνηση της περ. Παρασκευής; Εσείς είπατε ότι ήταν τραυματίας. Τί από τα δύο ισχύει;
Π.Δ.: «Είχε τράβηγμα. Πήγε να κάνει μία πάσα στην προπόνηση και τον τράβηξε το πόδι του. Και ήρθε το παιδί να πάρει πάγο. Αλλά αυτές τις μέρες δεν λειτουργεί το ψυγείο, έχει πρόβλημα. Και υπήρξε ένας εκνευρισμός για τον πάγο. Στο ημίχρονο του αγώνα με τον Βύζα δοκίμασε το πόδι του και μου είπε ότι «κόουτς δεν μπορώ να σε βοηθήσω, με τραβάει το πόδι».

Ερ: Ο Σπανός είναι εντάξει;
Π.Δ.: «Εντάξει είναι, θα παίξει την Κυριακή».

Ερ: Έχει άλλα προβλήματα η ομάδα;
Π.Δ.: «Ο Αποστολόπουλος έχει ένα πρόβλημα τραυματισμού. Δεν νομίζω ότι την Κυριακή μπορεί να βγάλει ολόκληρο 90λεπτο».

Ερ: Είχατε πει πρόσφατα, ότι η ομάδα σε 20-25 μέρες θα παίζει γρήγορο και συνδυαστικό ποδόσφαιρο…
Π.Δ.: «Γιατί, παίζουμε άσχημο ποδόσφαιρο; Με τα Ψαχνά μέχρι το 70′ ήμασταν καλοί! Με τη Σπάρτη, βάλαμε 4 γκολ! Στη Βάρδα ήμασταν καλοί στο β’ ημίχρονο! Και την Κυριακή με τον Βύζα, οι αντίπαλοι έπεφταν συνέχεια κάτω, έκαναν καθυστερήσεις, είχαμε δύο δοκάρια, είχαμε 17 τελικές(!), 6 τελικές είχαμε στο α’ ημίχρονο».

Ερ: Με τον Βύζα η Χαλκίδα είχε 17 τελικές;
Π.Δ.: Ναι, σημειωμένες.

Ερ: Με τη Σπάρτη κάποιες φορές αλλάξατε θέση τον Σταματάκο. Προχθές βλέπατε ότι ήταν μπλοκαρισμένος, πώς βοηθήσατε την ομάδα;
Π.Δ.: «Δεν νομίζω ότι ήταν μπλοκαρισμένος. Έκανε 2-3 φάσεις ο Νίκος! Ο Βύζας ευτύχησε να προηγηθεί με 1-0 και μετά προσπαθούσε να χαλάσει το ματς. Το να χαλάσεις είναι εύκολο, το να δημιουργήσεις είναι το δύσκολο. Αλλά αυτό που θέλω να τονίσω, είναι ότι ο κόσμος της Χαλκίδας δεν πρέπει να ανησυχεί, γιατί ήδη έχω εντοπίσει δύο πολύ καλούς παίκτες οι οποίοι θα μας βοηθήσουν. Η Χαλκίδα δεν έχει να φοβηθεί τίποτα».

Ερ: Η Μανωλάδα είναι δύσκολη ομάδα;
Π.Δ.: «Ναι είναι δύσκολη και οργανωμένη ομάδα. Την ξέρω πολύ καλά (και) απ’ τη θητεία μου στον Πανηλειακό. Αν μπορέσουμε και ξεπεράσουμε αυτό το εμπόδιο, μετά έχουμε δύο σερί ματς στην έδρα μας (σ.σ. με Καλαμάτα και Λουτράκι) και μπορεί εκεί που είμαστε κάτω από τη ζώνη, ξαφνικά να βρεθούμε στην …τριάδα! Ηρεμία χρειάζεται η ομάδα. Και να σου πώ και κάτι άλλο; Καλύτερα που καμιά φορά ασχολείστε μαζί μου για να μην ασχολείστε με τα παιδιά. Είμαστε μία νέα ομάδα, νεοφώτιστη στην κατηγορία, εγώ ήρθα λίγες μέρες πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα, έπαιξα ένα φιλικό με την Τριγλία, δηλαδή τί θέλετε; Έκανα προετοιμασία; Έκανα φιλικά; Είδα εγώ τί λείπει; Ή κατηγόρησα εγώ τον Λάμπρου; Ο άνθρωπος έκανε μία πολύ καλή δουλειά, την παρέλαβα εγώ και μάλιστα συναντήθηκα με τον Γιώργο και μιλήσαμε για την ομάδα και τον ευχαριστώ».

Ερ: Και ο Λάμπρου είχε ζητήσεις επιθετικούς…
Π.Δ.: «Ναι σαφώς και ο Λάμπρου είχε προτείνει, αλλά κι εγώ πρότεινα. Ε, και; Αλλά τέλος πάντων, εγώ είμαι ευχαριστημένος και από την πόλη και από την ομάδα».

Ερ: Γιατί λέτε συνέχεια ότι είστε προπονητής Β’ Εθνικής και κάνατε θυσία που «κατεβήκατε» στη Γ’ Εθνική;
Π.Δ.: «Το λέω συνέχεια γιατί έχω μια πικρία, γιατί δέχομαι πόλεμο. Δεν το λέω εγωιστικά, ούτε το λέω για να πουλήσω μούρη. Είμαι στη Χαλκίδα γιατί το γουστάρω. Με το σπαθί μου ξεκίνησα από το Α’ τοπικό και έφτασα στη Β’ Εθνική. Τουλάχιστον εκτιμήστε αυτό το πράγμα, ότι ενώ είχα προτάσεις από τη Β’ Εθνική δέχτηκα να έρθω στη Χαλκίδα! Μπορεί για σένα ή για κάποιον άλλον, να μην είμαι καλός προπονητής. Αλλά θέλω να καταλάβετε ότι προσπαθώ. Δεν κάνω τον Μουρίνιο, ούτε την προπονητάρα, αλλά την πικρία μου θα την πω».

Ερ: Τώρα εδώ τί κατάσταση επικρατεί; Σήμερα βλέπω είστε μόνοι σας, εσείς και οι παίκτες. Ακούω ότι η ομάδα ψάχνει μπάλες για να κάνει προπόνηση. Που θα πάει αυτή η κατάσταση;
Π.Δ.: «Εμένα ο ρόλος μου δεν είναι να ρίχνω λάδι στη φωτιά. Αυτά να τα ρωτήσετε στη διοίκηση. Ο δικός μου ρόλος είναι να οδηγήσω το αγωνιστικό τμήμα με ηρεμία, γιατί έρχονται δύσκολα παιχνίδια. Δεν θέλω να αναφερθώ για το παραπάνω που λες. Αλλά θα σου πώ κάτι: Αυτή η ομάδα έχει μέλλον και θα πάει ψηλά. Αν θεωρείτε ότι εγώ είμαι το πρόβλημα να φύγω την ίδια στιγμή. Αλλά εγώ ήρθα εδώ για να μείνω».

Ερ: Μετά το παιχνίδι με τον Βύζα στη συνομιλία που είχατε με τον Τόλια τέθηκε θέμα απομάκρυνσής σας; Σας είπε κάτι;
Π.Δ.: «Όχι δεν τέθηκε τέτοιο ζήτημα. Δεν έχουν κάποιο παράπονο στη διοίκηση. Είδαν κι αυτοί ότι δεχτήκαμε κάποια γκολ από την ολιγωρία των γκολκίπερ μας, αλλά και η διοίκηση στηρίζει τους παίκτες!!! Η Χαλκίδα θα έπρεπε να είχε άλλους 6 βαθμούς. Ή γιατί; Πίστευες εσύ ότι στην πρεμιέρα η Χαλκίδα θα κέρδιζε τον Αιολικό ή θα έβαζε 4 γκολ στη Σπάρτη; Αυτά γιατί δεν τα λέτε; Εγώ εδώ κάνω μία συγκεκριμένη δουλειά. Έρχομαι από το σπίτι μου, κάνω την προπόνησή μου και μετά ξαναπάω σπίτι μου. Ούτε γυρνάω στις καφετέριες να σχολιάζω, ούτε τίποτα. Αυτή τη δουλειά την κάνω με πολύ μεγάλη κουλτούρα και διάθεση».

Ερ: Με τους φιλάθλους τί έγινε;
Π.Δ: «Είπα μία κουβέντα πάνω στα νεύρα μου, ήταν λάθος μου γιατί ο οπαδός πληρώνει εισιτήριο και μπορεί να εκφράσει το παράπονό του. Ζήτησα συγνώμη από τον άνθρωπο αυτόν, για ένα άτομο μιλάμε. Από ‘κει και πέρα είπα στον κόσμο «παιδιά μην διαχωρίζεστε, μαζευτείτε όλοι μαζί να βοηθήσουμε την ομάδα, η Χαλκίδα έχει ιστορία. Πρέπει όλοι να έχουμε μία κοινή συνισταμένη. Δεν θα βρεθεί λύση με το να τσακωνόμαστε». Θα μπορούσα κι εγώ πριν τα Ψαχνά να πάρω το καπελάκι μου και να φύγω. Όμως εγώ πάνω απ’ όλα βάζω τη Χαλκίδα, την ομάδα. Γουστάρω να είμαι στη Χαλκίδα».

Ερ: Πάντως -για να σας αφήσω να πάτε στην προπόνηση-, έρχονται τρία κομβικά ματς. Κι επίσης ο β’ γύρος έχει πολύ δύσκολα εκτός έδρας ματς.
Π.Δ.: «Στον β’ γύρο η ομάδα θα είναι ενισχυμένη. Με τον Βύζα έκανα μόνο δύο αλλαγές, δεν είχα λύσεις».

Ερ: Κι αφού ο Σκάρος ήταν τραυματίας γιατί τον πήρατε στην αποστολή;
Π.Δ.: «Γιατί θα δοκίμαζε τον πόδι του στο ημίχρονο όπως κι έγινε. Και μου είπε (και) ο φυσιοθεραπευτής ότι ήταν προτιμότερο να μην παίξει, γιατί θα γινόταν …χειρότερα. Διαφορετικά, θα τον άφηνα έξω και θα έπαιρνα τον Μπασινά ή τον Βρέττο στην αποστολή. Εγώ στο ματς με τον Βύζα σαν πρώτη αλλαγή προόριζα τον Σκάρο κι όχι τον Επιτροπάκη. Αλλά μου είπε και ο ίδιος (σ.σ. ο Σκάρος) ότι δεν μπορεί να βοηθήσει».

Ερ: Θέλετε να πείτε κάτι τελευταίο;
Π.Δ.: «Θέλω να ζητήσω από τον κόσμο της Χαλκίδας συγνώμη για τα δύο τελευταία αποτελέσματα. Κάντε υπομονή και θα δείτε πού μπορεί να φτάσει η ομάδα. Ζητάω ηρεμία και συσπείρωση. Αν καταφέρουμε αυτά τα δύο πράγματα η Χαλκίδα δεν φοβάται τίποτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: