Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

0 Π. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: Είμαι απλήρωτος, συγνώμη προς τους φιλάθλους

Λαϊκά δικαστήρια και μεγάλη ένταση ακολούθησαν μετά την ήττα του ΑΟ Χαλκίς από τον Βύζα. Φίλαθλοι της ομάδας έμειναν μέχρι τις 19:30 έξω από το γήπεδο και ζήτησαν εξηγήσεις από τον Πέτρο Δημητρίου και τον Γιώργο Τόλια με τους διαλόγους που διεμήφθησαν να είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικοί.
Ο Πέτρος Δημητρίου που νωρίτερα απαντώντας σε προτροπές φιλάθλου να παραιτηθεί είχε πει: "Άντε γα.....", ζήτησε συγνώμη για τη συμπεριφορά του. "Ήμουν φορτισμένος από την ένταση του αγώνα. Έκανα λάθος, δεν έπρεπε να απαντήσω", απολογήθηκε ο τεχνικός του ΑΟΧ.
Σχετικά με τη κακή πορεία της ομάδας ο Δημητρίου είπε: "Και εγώ απλήρωτος είμαι, αύριο θα μου κόψουν το ρεύμα. Στην ομάδα υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας. Εγώ άφησα τη Β΄ εθνική για να έρθω στη Χαλκίδα. Το εύκολο είναι να φύγω. Πρέπει να μαζέψουμε τα κομμάτια μας για να .δούμε τι μπορούμε να κάνουμε τη Κυριακή".
Για τον Κοτσάτο διαπίστωσε και αυτός ότι δεν υπάρχει πουθενά: "Τον Κοτσάτο το είδα μόνο μια φορά στην αρχή και από τότε δεν σηκώνει ούτε το τηλέφωνο"
Από την άλλη ο Γιώργος Τόλιας έβγαλε χαρτί και μολύβι για να δείξει στους φιλάθλους πόσες πληρωμές έχει κάνει. "Όποιος θέλει την ομάδα να με πάρει τηλέφωνο", είπε, ενώ στη συνέχεια παραλίγο να πιαστεί στα χέρια με φίλαθλο. Για το λόγο που δεν παραιτείται, ο αντιπρόεδρος της Χαλκίδας τόνισε: "Έχω εξασφαλίσει 10.000 ευρώ κάθε μήνα", ενώ για τους Σκάρο και Τσουκαλά προανήγγειλε την αποχώρηση τους.

Πηγή: eviagoal

Δεν υπάρχουν σχόλια: