Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

0 ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠ' ΤΟΝ ΑΟΧ

Δεν μόνο δεν ήταν από κοινού η λύση συνεργασίας μεταξύ ΔΣ ΑΟΧ και Αυλωνίτη, αλλά η διοίκηση "έδιωξε" τον Αυλωνίτη, επειδή τάχθηκε υπέρ των ποδοσφαιριστών, σχετικά με το θέμα τον οφειλών τους. Μετά την αποχώρηση του ο Αντώνης Αυλωνίτης δήλωσε στο Evia vima και στην Ματίνα Ρετσα τα εξής:
«Πριν από λίγη ώρα μου ανακοινώθηκε από το Δ.Σ. του Α.Ο.ΧΑΛΚΙΣ η λήξη της συνεργασίας μας με τη δικαιολογία ότι τάχθηκα υπέρ των ποδοσφαιριστών σχετικά με το θέμα των οφειλών τους.
Εύχομαι καλή συνέχεια στην ομάδα και δηλώνω πως δεν μετάνιωσα που στήριξα τους ποδοσφαιριστές μου διότι δικαίως ζητούσαν τα συμφωνηθέντα».
Επίσης ο Αντώνης Αυλωνίτης δήλωσε στο starsports.gr:
«Μετά από δύο χρόνια γεμάτα επιτυχίες έφτασε το πλήρωμα του χρόνου. Είναι τιμή μου που συνεργάστηκα 2 χρόνια με αυτούς τους ποδοσφαιριστές. Τους ευχαριστώ όλους».
Για τη διαδικασία αποχώρησης του, ο Αντώνης Αυλωνίτης είπε στο egnomi.gr τα εξής:
«Ολα έγιναν πολύ γρήγορα. Με φώναξαν και μου είπαν ότι οι παίκτες γκρινιάζουν στα αποδυτήρια για τα χρήματα και ότι εγώ δεν ...συγκρούομαι μαζί τους και ότι προτιμότερο θα ήταν να χωρίσουν οι δρόμοι μας. Πήρα το καπελάκι μου και έφυγα. Τουλάχιστον, πριν απ' αυτό αναγνώρισαν την προσφορά μου στην ομάδα».
Για άλλη μία φορά η διοίκηση ανακοινώνει ψέματα. Για άλλη μία φορά η διοίκηση αποδυναμώνει την ομάδα, διώχνοντας έναν προπονητή που έφτασε τον ΑΟΧ, ίσως στο πιο υψηλό επίπεδο τα τελευταία. Η διοίκηση θίχτηκε με τις οφειλές των παιχτών αλλά οι ίδιοι εκεί μέσα αμείβονται με 400 και 600 ευρώ για να το παίζουν διοικούντες. 
Λυπούμαστε πολύ για την κατάντια που φτάσατε τον ιστορικό ΑΟ Χαλκίς. Εσείς δεν είστε άξιοι να κρατήσετε μία ομάδα και την καταστρέφετε. Ούτε να διοικήσετε την τελευταία ομάδα της Γ' ΕΠΣΕ δεν μπορείτε. Θα κάνουμε λίγη υπομονή μέχρι να έρθει η ώρα να φύγετε.
Τέλος να ευχηθούμε στον Αντώνη Αυλωνίτη, πρώτον, χρόνια πολλά για την ονομαστική του γιορτή και δεύτερον, να τον ευχαριστήσουμε για τη μεγάλη του προσφορά στον ΑΟ Χαλκίς σαν προπονητής και ευχόμαστε καλή επιτυχία στο υπόλοιπο της καριέρας του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: