Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

0 Γ. ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ: Παραιτούμαι! Στη ΓΣ θα μάθετε όλη την αλήθεια!

«Σας ενημερώνω, σήμερα 6/3/2018, δεν επιθυμώ να είμαι μέλος του διοικητικού συμβουλίου, γι΄ αυτό και αποχωρώ. Άλλωστε, δεν παρευρίσκομαι στις συνεδριάσεις έδω και ένα μήνα περίπου.
Όταν και αν πραγματοποιηθεί η γενική συνέλευση, επιθυμώ να παρευρεθώ και τότε να αναφέρω τους λόγους της παραίτησης μου. Ως απερχόμενος πρόεδρος της ομάδας έχω κάθε δικαίωμα εκείνη την ημέρα, να απευθυνθώ στους φιλάθλους και να τους ενημερώσω, γιατί η ομάδα της πόλης μου και του νομού δεν παίζει στην Β΄ Εθνική κατηγορία.
Ο απερχόμενος πρόεδρος μπορεί να πήρε εξ ολοκλήρου την ευθύνη, αλλά οι φίλαθλοι δικαιούνται να μάθουν πραγματικά την αλήθεια. Δεν μπορώ εγώ σήμερα να θεωρούμαι ως υπαίτιος της μη ανόδου της ομάδας μας, ενώ εγώ ήμουν αυτός και μόνο εγώ, που άνοιξα την πόρτα της Β΄ Εθνικής και κανένας άλλος.
Παρακαλώ για την διαγραφή μου από μέλος του ΔΣ.»


Δεν υπάρχουν σχόλια: