Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

0 ΑΓΕΧ: Εντός έδρας ήττα απ' τη Λιβαδειά, με άδικη αποβολή του Βελισσαράκου

Τη νίκη με 64-52 στον εξ αναβολής αγώνα της Α’ ΕΣΚΑΣΕ πήρε ο Απόλλωνας Λιβαδειάς κερδίζοντας στη Χαλκίδα την ΑΓΕΧ, σε ένα επεισοδιακό ματς που διακόπηκε στην τρίτη περίοδο, όταν οι διαιτητές απέβαλαν με δεύτερη τεχνική ποινή τον Βεζυρτζόγλου αλλά και τον Βελισσαράκο για διαμαρτυρία!
Ο Απόλλωνας με λύσεις από την περιφέρεια κυρίως με τον Τερματζίδη ξέφυγε στην πρώτη περίοδο με 14-20, με την ΑΓΕΧ να παίζει πολύ καλή άμυνα στη συνέχεια παίρνοντας το προβάδισμα με 24-21 και 27-26 στο τέλος του ημιχρόνου.
Στη γ’ περίοδο ο Απόλλωνας είχε το πάνω χέρι στο σκορ χωρίς όμως να πάρει διαφορά ασφαλείας.

Η…έκρηξη ήρθε στο τέλος της γ’ περιόδου, όταν ο Βεζυρτζόγλου διαμαρτυρήθηκε για φάουλ που υποστηρίζει ότι του έκανε ο Μακρής, με τους διαιτητές να δίνουν από μια τεχνική ποινή στους δύο παίκτες που για τον πλέϊ-μέϊκερ της ΑΓΕΧ ήταν η 2η που σήμανε την αποβολή του.
Ο Βελισσαράκος διαμαρτυρήθηκε έντονα στους διαιτητές που τον απέβαλαν με δύο τεχνικές ποινές για να ανάψουν τα…αίματα στο παρκέ και οι Χουγιάζος με την Κάλφα να οδηγηθούν προσωρινά όπως αποδείχθηκε στα αποδυτήρια!
Μετά από λίγα λεπτά επέστρεψαν στο γήπεδο, ο αγώνας συνεχίστηκε και ο Απόλλωνας Λιβαδειάς εκμεταλλεύτηκε την απουσία του αντίπαλου κόουτς αλλά και του πλέϊ-μέϊκερ της Χαλκίδας φτάνοντας στη νίκη με 64-52.

ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ: Χουγιάζος-Κάλφα.
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 14-20, 27-26, 41-44, 52-64.
ΑΓΕ ΧΑΛΚΙΔΑΣ (Βελισσαράκος): Κιάκος, Σπύρου, Παστήρας 30 (3), Θωμάς, Τσάλλας, Μαλακασιώτης 4, Βεζυρτζόγλου 2, Πετρογιάννης, Βελισσαράκος 4, Κικίδης Κ., Κικίδης Ν. 4 (1), Σαββόπουλος 8.
ΑΠΟΛΛΩΝ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ (Ζητουνιάτης): Λιάντζας, Βέλλιος, Κωτσαδάμ 9 (2), Τερματζίδης 15 (4), Μακρής, Ζάμπας 6 (1), Παππάς 14 (1), Σταμέλος, Καρφάκης 4, Σκαλτσάς 16.

ΤΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ:
Με τη λήξη της γ’ περιόδου δόθηκε από μια τεχνική ποινή για διαμαρτυρία στους αθλητές της α’ ομάδας Νο10 (Βεζυρτζόγλου) και β’ ομάδας Νο8 (Μακρής). Στη συνέχεια ο προπονητής της α’ ομάδας (Βελισσαράκος) επιτέθηκε φραστικά στον α’ διαιτητή (Χουγιάζος). Ακολουθεί έκθεση.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΑΚΟΥ:

Ο Γ.Βελισσαράκος έδωσε αρχικά συγχαρητήρια τον Λ.Ζητουνιάτη για τη νίκη της ομάδας του, ευχήθηκε καλή ανάρρωση στον Βέλλιο και στη συνέχεια αναφέρθηκε στην αποβολή του και στον ρέφερι Χουγιάζο από τον οποίο είχε πολλά παράπονα.
Όσον αφορά το παιχνίδι, συγχαρητήρια στο coach Ζητουνιάτη για το καταπληκτικό »πάντρεμα» που έχει κάνει μεταξύ νέων και παλαιών παικτών.
Με εντυπωσίασε η αγωνιστική πειθαρχία της ομάδας του (Απόλλωνας Λιβαδειάς) καθώς και η αυτοπεποίθηση των νεαρών παικτών του. Εύχομαι στον αθλητή Βέλλιο να γίνει γρήγορα καλά. Πρόκειται για εναν από τους καλύτερους παίκτες της Ένωσης μας, αλλά και άτυχο.
Θα αναφερθώ στην διαχείριση (χρήση) εξουσίας του διαιτητή Χουγιάζου (υπότροπος επανειλημμένως εναντίον της ομάδας μας). Σε ένα ήσυχο στην κυριολεξία παιχνίδι, κατάφερε να δημιουργήσει » πηγή έντασης» και να δείξει ότι αυτός είναι » ο πρωταγωνιστής» στην φάση που έδωσε από μία τεχνική ποινή στους παίκτες, Βεζυρτζόγλου (ΑΓΕΧ) και Μακρή (Απόλλωνα), εγώ, όχι μόνο δεν διαμαρτυρήθηκα, αλλά τα έβαλα με τον παίκτη μου στον πάγκο. Ο παίκτης μου, μου έλεγε ότι δεν είπε τίποτα και με προέτρεπε να ρωτήσω τον διαιτητή » τι του είπε».
Πήγα στη γραμματεία και ρώτησα ήρεμα τον Χουγιάζο μπροστά στην κ. Κάλφα αν έβρισε ο παίκτης μου. Μου είπε όχι αλλά διαμαρτυρήθηκε. Του είπα, με χαλαρή συζήτηση, ότι ήταν τελικά τόσο σοβαρό για να δώσει 2 τεχνικές ποινές στους αθλητές, ώστε να αποβληθεί ο παίκτης μου;
Μου απάντησε » να μην διαμαρτύρεται » τότε εγώ είπα »εντάξει ρε παιδιά, ούτε εισαγγελείς να ήσασταν » χωρίς επιθετικό ύφος και έφυγα προς τον πάγκο μου. Τότε μου έδωσε 2 τεχνικές ποινές και με απέβαλε.
Έγραψε στο φύλλο αγώνος ότι του επιτέθηκα φραστικά, χωρίς να γράφει τις επιθετικές μου φράσεις (περιμένω να δω τι λέει και η κ. Κάλφα). Ψάχνω να βρω ένα λόγο, που συντηρεί ο σύνδεσμος διαιτητών και η Ένωσή μας, ένα τέτοιο διαιτητή μέσα σε τόσους αξιόλογους διαιτητές, στα πρωταθλήματα μας.
Έναν διαιτητή που δεν σέβεται αθλητές, προπονητές, παράγοντες, που κρύβεται πίσω από ψέματα και υποκρισία, που βγάζει το κόμπλεξ του και τα απωθημένα του με ύπουλες κινήσεις, για να περνάει καλά, βολεύοντας τα παιχνίδια. Όλοι όσοι ασχολούνται με το μπάσκετ της Ένωσής μας, το ξέρουν. Τέρμα η σιωπή που την εκμεταλλεύονται κάποιοι.
Εγώ προσωπικά θα μιλάω για όποιον ύπουλα και βρώμικα πάει να κάνει κακό στην ομάδα μου, γιατί εμένα δεν μπορεί να μου κάνει κακό. Το βίντεο του αγώνα θα σταλεί στην ΕΣΚΑΣΕ και στον Σύνδεσμο διαιτητών΄.


Πηγή: eviabasket.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: