Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

0 ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΠΑ ΣΤΙΣ ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΑΟΧ

Δηλώσεις πραγματοποίησε ο Γιώργος Στούπας, πρώην πρόεδρος του Ηρακλή Ψαχνών, στον Γιάννη Τρυφωνίδη για λογαριασμό του eviatem. Ο Στούπας ρωτήθηκε και απάντησε για τις φήμες που τον θέλουν να ενδιαφέρεται για τον ΑΟ Χαλκίς. 
«Τί με ρωτάτε; Αυτή τη στιγμή η Χαλκίδα έχει διοίκηση, δεν εξετάζω καλή ή κακή. Ουδέποτε είπα ότι θα κάνω κίνηση για να πάρω στα χέρια μου το τιμόνι μιας ομάδας, που αυτή τη στιγμή το κρατάνε κάποιοι άλλοι άνθρωποι. Όπως δεν θα ήθελα κι εγώ, αν ήμουν πρόεδρος σε μία ομάδα, να έρθουν κάποιοι άλλοι και να με …αντικαταστήσουν. Άρα, δεν χρειάζεται να συζητήσουμε …περαιτέρω. Είμαι άνθρωπος του ποδοσφαίρου και πρόσφατα (σ.σ. στην αποχαιρετιστήρια συνέντευξή του από την ΠΑΕ Ηρακλής Ψ.) είχα πει ότι αποχωρώ από τον Ηρακλή, όχι από το ποδόσφαιρο. Τη δεδομένη στιγμή, δεν έχω να διαπραγματευτώ με κανέναν, καμία ομάδα -πόσο μάλλον ερασιτεχνική- και για κανέναν λόγο. Το αν στο μέλλον, είτε στο …άμεσο, είτε στο …μακρινό, μπορεί να αποτελέσω τη λύση στην επόμενη μέρα σε έναν «ακέφαλο» σύλλογο, όπως κι αν λέγεται αυτός, είναι κάτι, που ούτε εγώ ο ίδιος μπορώ να γνωρίζω και να απαντήσω. Ξαναλέω, την …επόμενη μέρα και όχι τη …διάδοχη κατάσταση. Ποτέ δεν ξέρεις πώς τα φέρνει η ζωή. Η Χαλκίδα δεν αντιλέγει κανείς, ότι είναι η ομάδα που έχει το πιο ψηλό ποδοσφαιρικό ταβάνι στην Εύβοια…»
Με λίγα λόγια, αν παραιτηθεί η διοίκηση Κοτσάτου - Τόλια, τότε θα κοιτάξει το ενδεχόμενο αν θα θελήσει να αναλάβει και να δώσει λύση στην ομάδα της Χαλκίδας. Γι αυτό και αυτή τη στιγμή, το μέλλον του ΑΟΧ δεν είναι ξεκάθαρο, είτε αποχωρήσει είτε όχι η τωρινή διοίκηση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: